donderdag 10 april 2014

Kussen

Al maanden geleden heeft mijn moeder
een kussen in opdracht van mij geborduurd.
Het is niet zo'n grote maar ik vond hem wel
heel erg leuk.
Hij was ook heel erg snel klaar geborduurd,
maarja dan moet er nog een kussen van gemaakt worden.
Het lag al een hele tijd klaar met de spelden er in,
en vanochtend moest ik toch met de naaimachine aan de gang,
en heb dus maar meteen het kussen afgemaakt.
En nu staat het te pronken op de bank.
Het is verschillende kleuren paars en lila gemaakt.
Verder heb ik de huiskamer een sopbeurt gegegeven,
en de accesoires verplaatst.
en nog een leuk tableautje gemaakt.
                                                      En zo is alles weer fris en fruitig.
Fijn weekend iedereen
 
 


1 opmerking:

Vlinder zei

Prachtige kussen geworden Diana en je dienblad is ook mooiii!! groetjes Petra O.