donderdag 9 januari 2014

En we gaan vrolijk door met KERST

Jullie zullen wel denken.... die is niet goed geworden.
Maar ik ben nog gewoon bezig met kerst, of
misschien anders gezegd bezig voor kerst.
***********
Ja na een enorm succes op de kerstmarkt,
moet er weer nieuwe dingen gemaakt worden voor
a.s. kerst, en je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Tussendoor doe ik ook nog wel andere dingen hoor.
Hieronder zie je een nieuw projectje van mij.
2 Hele leuke potjes voor op tafel met de kerst.
Het is zo leuk om te doen, en dat betekend dat ik er
een hobby bij hebt gekregen.
Ook dit is een leuk setje geworden,
foto is niet helemaal duidelijk (telefoon).
Maar je kunt ook 2 hobbies combineren zoals je hieronder kunt zien.
Dit is een kleine greep uit mijn gemaakte werkjes,
binnenkort kunnen jullie meer werkjes zien.


1 opmerking:

Vlinder zei

Wauw wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt Diana voor de kerstmarkt, maar in het Hoge Noorden is ook nog een dame die nog steeds in de kerstsfeer zit met kerstkaarten!! groetjes Petra O.