donderdag 23 januari 2014

Man (geest) in de fles

Het knutselen en borduren is nog in volle gang,
het word wel afgewisseld hoor.
En het is niet alleen voor de kerstmarkt, want ik
wil ook wel wat dingen voor mezelf doen en houden.
********
Ik had een tijd geleden een leuk flesje bij de action
gekocht en daar heb ik van de week eindelijk wat mee gedaan.
 
Had was niet zo'n hele grote klus maar ik vind het
wel leuk geworden.
No.1stond er al op en het hartje was gewoon een zink dingetje,
dus zelf een kantje er aan gemaakt en nog een extra hartje er op,
foto van Henk er in dop er op en klaar. (die loopt niet meer weg)
*************
Verder ben ik ook nog met mijn potjes en flessen bezig
het moet iets voor pasen worden voor op de salontafel.
Het is nog niet af want ik moet morgen eerst even de action onveilig maken.
Maar het begin is er.
********
Maar nu is het weer even tijd om te borduren,
heb weer hele leuke patroontjes gekregen dus ik kan weer
volop aan de slag.
 
************
 
 


1 opmerking:

Amarins zei

Wat een super leuk idee zo met die foto. Verder alles goed meis?