zondag 9 februari 2014

Even bijpraten

Ja hier is weer eens berichtje van mij,
het is niet zo, dat ik stl hebt gezeten.
We houden ons bezig met werken en hobbies.
En van het laatste zal ik wat laten zien,
Ik ben namelijk aangestoken door het gesso virus.
Maar gelukkig is het niet gevaarlijk.
Maar jemunter zoveel leuke dingen mee doen,
hieronder wat fotoos,
Geloof-Hoop-en Liefde
deze staan in mijn kamer te pronken.

Leuke kerstpotjes er kan waxinelichtje in.
en nog 2 mooie flessen met beertjes.
Verder ben ik ook bezig met kaartjes maken,
en nog wat andere knutsel dingetjes maar daar over
meer in de
volgende blog

2 opmerkingen:

Amarins zei

Dat Gesso is geheel nieuw voor mij. Maar wat zijn je creaties super de super leuk.
Groetjes, Amarins

Vlinder zei

Prachtig Diana, wat ben jij creatief zeg!! groetjes Petra O.